Oct 22, 2014

Pertemuan dengan sorang ahkak WAHM pada satu pagi...

"Dik... kau ni dah bape orang anak?"

"3 orang dah kak.. Ngape?"

"Ish badan kau macam blom penah beranak. Kau memang makan jamu ke dik?"

"Tak la... togak ayor kosong je 3 liter sehari..."

Hahaha cliche kan jawapan. Minum ayor mungkin boleh buatkan badan mcm tong dram jadi badan hourglass. Kihkih.

Jumpe dia memang nak beli jamu pun. Haha. Aku memang anti-jamu. Tapi lepas anak 3 ni alignment badan ada sikit lari. Mau adjust banyak susah. Haha. Dengan amik depo jab lagi maka jarum penimbang asyik dok tunjuk angka samaaaaa je. Maka aku nak cuba la jamu. Nengok pelakon Indon lawo je kan sebab makan jamu. Beli ngan dia tros dia lantik aku jd agen dia.

Apsal tak lantik jadi duta produk je kehkeh.

Jamu cap apa nanti aku bitau kalau kesan dia ummph!

Oh ya. Ada kelulusan KKM ya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Why Do I Need Supplement?