May 31, 2010

GIGI SPONGEBOB ADWA

Akhirnya sukses gak aku dapat gamba gigi Adwa tu, heh. Gambar diambil selepas Adwa membaham secubit roti canai dan dipercayai telah kenyang.

May 26, 2010

KENAPA?

"Kenapa Cik A kawin dengan mamat X tu??? Dah la tak kaya... Keja dispatch jer..."

"Kenapa dia kaya, aku ni kerja kuat pun tak kaya jugak..."

"Kenapa dia cantik, kenapa Tuhan tak jadikan aku cantik?"

May 25, 2010

HARAM BERSANGGUL TINGGI DAN BERHIJAB




“ ...akan muncul dalam kalangan umatku di akhir zaman, kaum lelaki yang menunggang sambil duduk di atas pelana, lalu mereka turun di depan pintu-pintu masjid. Wanita-wanita mereka( isteri mereka atau anak perempuan), berpakaian tetapi seperti bertelanjang ( nipis&ketat). Di atas kepala mereka pula(wanita) terdapat bonggolan (sanggul atau tocang) seperti bonggol unta yang lemah gemalai. Oleh itu laknatlah mereka semua. Sesungguhnya mereka adalah wanita-wanita yang terlaknat”- hadith riwayat Ahmad

May 21, 2010

SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT...

Masa bercinta semuanya indah.... Pastu dah kawin abis la ungkit sume mende.... Sampai orang rakam pun dah tak sedar dah, dok syok sangat bergaduh laki bini.... Buat malu jer..

May 17, 2010

APAKEJADAHNYER DENGAN JUSTIN BIEBER

Apesal laaa tetibe aku buat entri pasal dak kecit ni? Sebab pepetang hari ni aku tengah dengar lagu dia sambil otak aku dok bayang kecomelan budak nih.

ENTRI TAKDE NAMA

Hmmm... tengok la macam mana blurnyer aku. Sampai nak bagi tajuk kat entri kali ni pun dah takder idea. Ini bukanlah disebabkan saiz otak aku yang mengecil . Aku bukan burung unta. Otak aku lebih besar dari mata aku.

May 13, 2010

HI THERE! MEET MY NEW FRIENDS...

Hi people! It's been a long time I haven't update Adwa's development progress. Well, he's already rolling over, but not yet crawl.

OWC'S STUUUPID MENU

Last Tuesday me and my collegues went to Oldtown White Coffee (OWC) in Alamanda, for Tat's farewell party and celebrating Aini's birthday. We had a great time filling our empty stomach and chit chatting and laughing over wakenabeb's stupid jokes which he accidently did it (He always say sumthin without realizing the things that comes out sounds really stupid and makes us laugh out loud).

May 11, 2010

Does your Mr X really becomes your past?

Hahaha... I never thought that I could write this kinda topic in my blog. What???? I'm not telling you that I want get in touch with my ex or ape.... I just wanna share with you guys what happened this morning..

May 5, 2010

SENYUM KAMBING : MANA DAPAT TU KAK MON?

AIRCOND KAT ATAS TUH DAH CUKUP SEJUK DAH...

Harini JPA buat Majlis APC 2009 kat Auditorium. Seperti biasa, BKP akan jadik host tiap-tiap tahun dan warga BKP lah yang bertungkus lumus sakit-sakit badan dan otak buat kerja... Tapi aku bukanlah nak bercerita pasal Majlis APC yang best itu, mahupun pasal aircond aku kat opis nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Why Do I Need Supplement?