Mar 4, 2010

.:MY ENGAGEMENT:.

OK, korang dah tau citer pasal Adwa... Dari memula Adwa wujud dalam perut sampai la dia dah membulat macam sekarang, hehehe... Tapi citer sebelum2 tu korang tak tau kan... Kalini aku buat entri pasal majlistunang aku.... sebenarnya nak tunjuk hasil kerastangan Abah Adwa dalam 'mengerjakan' gamba-gamba tunang kiteorang. Siap bikin custom album lagik... So sesape minat nak tempah custom album ngan dia, sila contact yer...


 

  

  

  

  

EDITED BY:
HAIRUL  ANUAR
naohcantors@yahoo.co.uk
for more pix : http://www.flickr.com/photos/8050544@N06/

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Why Do I Need Supplement?