Mar 18, 2010

JIRAN AKU KENA ROMPAK!

WAH.. WAH...

Gempak seh tajuk...

Tapi aku bukan saje-saje bikin gempak...

Semalam balik dari opis ada kertas terselit kat grill umah. 'Ah! Nak fogging lagik la nih.. Tak abes kes denggi nih' kata aku dalam hati.. Hehehe

Well, salah. Ada flyer, dari seorang akak nih. Umah dia kena rompak dua hari lepas. Siap attach police report lagik.Lokasi? Blakang jalan umah aku. waktu rompakan adalah siang-siang buta okay....
Hilang LCD TV SONY, Playstation, rantai emas, dan ape tah lagik aku tak ingat. Kerugian lebey kureng berbelas ribu gak lah akak tuh...Huhuu... Makin berani diaorang nih yer.. Mentang-mentang kuarters penjawat awam kosong time siang, so diaorg buat projek time siang...

Jadi, sila tingkatkan ciri-ciri keselamatan rumah anda yer... JANGAN PAKAI PADLOCK SEMATA. Sebab perompak leh potong. Pakai padlock cover/ guard. Pasang ADT jika mampu, mekacih....

1 comment:

papaYA said...

Yang perompak ni pun, ingat orang keje kerajaan ni kaya sangat ke? Tolong lar rompak orang2 Melayu mabuk yang keluar kelab di malam2 minggu tu.

Kadang2 rasa selamat jugak dok rumah tinggi, ade 1 entrance je if perompak nak cube masuk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Why Do I Need Supplement?