Mar 16, 2010

..:HARI YANG KU SANGKA BIASA:..

Harini 16 Mac 2010. Waktu menunjukkan jam 0600.


Macam biasa, aku bangun, mandi, dan buat rutin-rutin biasa sebelum mandikan Adwa (Adwa lena sungguh tido... Kol 6.45pagi pun lom bangun... Biasanyer kol 5.30 @ 6 pagi dia dah bangun).

Well, biase lah... Lepas siapkan Adwa, aku siapkan diri pulak... Dah siap... Turun bawah....

Tetibe jer Abah Adwa panggil...

"B... Kejap..."

SURPRISE!!!!!

Wauuuuu... Ada BIRTHDAY CAKE... Siap lilin lagik... Sangat cute... Warna faveret aku, pink ;) dan ada tulis 'BABY' . Cake yang sangat sedap tau.... Yummy... Tapi dapat jamah sket jer... Sebab dah lewat nak pi opis... balik karang sambung lagik makan... Cute jer main tiup2 lilin bagai... Hmmm... Padan la dengar bunyik sayang nyalakan api dapur, ingatkan masak ape... Nyalakan lilin rupenye... Heh..  Dah 26 tahun dah aku harini eks....Huhuhu... terharunyer.... Seumur hidup tak pernah merasa pun orang buat surprise2 nih.... TQ sayang... Kek yang sangat cantik dan sedap.... OoOoOo... Patut la tak lunch sesame yer semalam.... Sayang pergi order cake yer... Siap bagi baby discount card lagik.. Patutla malam tadi tanya baby nak turun dapur lagi ke tak.... Takut kantoi sayang simpan kek dalam icebox yer... hehehehe...

My birthday cake... Cantik kan?


Muka budak yang geram dengan kek...

THE BEST BIRTHDAY EVER!!!!!

Sebab pagi-pagi dah dapat surprise dari yang tersayang.... Dan tengok gelagat Adwa yang meniarap atas meja sambil buat muka geram tengok cake... heh.. Kiut... Keadaan tu buat aku realize... Aku dah ada segala-galanya... Suami yang sangat kucintai, dan anak pengikat kasih kami. Dan aku tak nak 2 insan yang terpenting dalam hidup aku ni hilang dari sisi aku...

PRESENT UNTUK BESDAY???

The best present ever is having sayang and Adwa around... Sayang dengan riuh dia, kasih sayang dan perhatian dia.... Rinduuuu sangat bila sayang is not around... Adwa pulak.. Dengan keletah dia yang kiut hingga menggigit paha (bila geram kat dia aku suka gigit peha dia yang gebu gebas tuh)...

My life is complete now...

Sayang - is my other half... U complete me... I LOVE YOU...
Adwa Affan - means everything to me... Mama sayang Adwa...
..................................................................................................................................................................

.....sambungan entri........

Hohoho....

Sekarang jam 1522.... Another surprise from my husband.... A bouquet of fresh flowers delivered straight to my workstation.... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (terbang). How sweet my husband.... Ni yang cair nih.... 8 kuntum bunga [ 3 merah + 3 putih + 2 pink]... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (terbang lagi....)

Owh tidak....



Aku tak leh mengelakkan diri dari menunjukkan kegembiraan aku dengan tersengih-sengih sorang-sorang macam kerang busuk di workstation ini yang sangat 5 S ini..... Ahahaha..... Sweetnyer... Sweetnyer.....Bestnyer.. Bestnyer... Rasa cam nak melompat bila budak despatch bunga tu datang anta bunga tadi.... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (terbang lagik...). Terus grab phone dah cakap thank you kat sayang...

Hohohoho... Around 1625... Got another sweet surprise..... My collegue bought a cute besday cake for me ;) Thanx Nisa, Aini, Kak Ezan, Intan and Tat..... U guyz r great! (Epi - nama hang takdak... Sapa soh hang cuti tak bagitau aku?? Heh, jahatnyer besday gurl)

 Birthday cake dari collegues ;)

3 comments:

papaYA said...

Sweetnye :)

kowneysa said...

May dis birthday is the best u ever had...and may Allah bless da marriage and 'ur life..

Mama Adwa said...

Yaya : Nuar sangat sweet dan romantik :)

Nisa : It's the best besday ever babe! TQ!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Why Do I Need Supplement?